Відомо, що одним із завдань інформаційних технологій є оцифрування і збереження інформації про досвід минулих поколінь людства для її передачі в майбутнє …
Прем’єра фільму «Місце сили» надихнула створення цікавих ідей і проектів, які ЦРБ з радістю підтримує.
Перед нащадками болгар Бессарабії наразі виникло найважливіше завдання збереження історичної пам’яті у всьому її розмаїтті. Йдеться про колоритні традиції та звичаї, різнобарвні орнаменти на одязі з використанням десятків технік вишивання. Чого варті музичні ритми в танцях «хоро», хоровий спів, сорти вин і традиційні страви, діалект.
Безумовно, чушмелійці дуже відповідально відносяться до передачі своїм нащадкам фольклорної спадщини. Одним з рішень може бути створення комплексу ігрових навчальних комп’ютерних програм. Вони створюються на основі сценарію, комп’ютерної графіки, аудіо-відео-вставок, ігрової механіки і т.д
У століття тотальної геймізаціі навчальних процесів дуже важливо, щоб діти мали свою, адаптовану під місцевий колорит навчальну гру «Місце сили». Відповідно, надалі вони зможуть її використовувати на заняттях в школі. Тому особливо важливо, щоб в розробці прототипів подібних комп’ютерних програм прийняли участь школярі спільно з вчителями цього знаменитого болгарського села Криничне, ставши зразком для нових проектів в IT.
Часто люди, нові ідеї і можливості з’являються в процесі, і в даному випадку – процес куди важливіший ніж результат. Хоча в результаті ми не сумніваємося. Відповідно, коли з цією ідеєю до нас звернулася вчитель інформатики Вищої категорії ЗОШ N10 м. Ізмаїл, методист, уродженка с. Криничне Рященко Оксана Іванівна, ми не роздумуючи, відразу приступили до організації Презентації проекту та узгодження ключових людей і потреб.
В результаті, за сприяння ЦРБ незабаром проект реалізується. Це відбувається спільно з Ізмаїльським державним гуманітарним університетом, інститутом комп’ютерних систем Одеського національного політехнічного університету, дітьми Криничненської школи. Гра реалізується по методичці Автора ідеї Оксани Рященко!
Презентація буде проведена 9 березня 2019 року в стінах ІДГУ. Під час прем’єри буде представлена ідея відбудеться обговорення деталей і кроків реалізації, розподіл кола обов’язків. Також планується проведення майстер-класу дітям, завдання якого зацікавити майбутніх програмістів і дати можливість спробувати себе в програмуванні. Не майбутнє, а сьогодення за дітьми. А наше завдання дати всі можливості і свободу їм володіти.